Rólam

Üdvözöllek!
28 éves vagyok jelenleg kislányommal vagyok itthon és itthonról keresem az anyagi függetlenség titkát. Már nagyon sok mindennel próbálkozom évek óta a neten,de vagy nem volt elég időm vagy nem volt elég jó az üzlet. A mai internetes világban pedig egyre nehezebb.

1 éve találtam rá az FM világára. Nagyon megszerettem,nem csak a munkát a csapatépítést, hanem a termékeket is. Ilyen tartós parfümökkel még nem találkoztam. Állíthatom, hogy tényleg tartósabb mint az eredeti. A mi csapatunkban már sokan kiemelkedtek láttam a fejlődését pár embernek velem párhuzamosan. Természetesen nem egyszerű hisz a facebook egyre jobban nehezíti a munkánk, de nem adtam fel. Mai napra az én csapatom már több mint 200 tagos, persze útközbe sokan feladják és kiesnek ezért folyamatosan keresni kell a lelkes tagokat.

Minőségbe állíthatom, hogy az egyik legjobb én innen veszek már mindent nem csak a parfümöket,de parfümolajos öblítőket,mosókapszulát..... és így tudom teljesíteni a havi pontjaimat, mert úgy is olyan dolgot veszek amik szükségesek. Ez egy hagyományos mlm, ha azok akik belépnek és ezt felismerik, hogy igazából csak használni kéne a termékeket és az alattuk lévőknek is akkor már mindenki jól jár. Ha szeretnél többet megtudni az FM - ről
fminformaciok.parfumimadok.ws ezen az oldalon mindent megtalálsz a mi csapatunkról. A blogomon pedig a termékekről tudhatsz meg többet: parfumimadokblog.parfumimadok.ws


Pár hónapja szembe jött velem még egy lehetőség a FreedomXpress. Nem vagyok az a fajta aki minden üzletbe csak úgy belevág, de ezt a lehetőséget nem lehetett kihagyni. Komolyabb üzletépítésben ebben a két cégben dolgozok. A Freedom alapítói már voltak pár mlm -ben, természetesen nem ma kezdték. De már megunták azokat a fajta mlm - eket ahol el kell adni, ahol vagy vásárolsz vagy nem kapsz jutalékot, ahol ha az alattad lévő nem vásárol nem kapsz semmit és cseszegessék az alattuk lévő embereket...... Megmondom őszintén az FM - nél is ez a helyzet és nagyon változóak a hónapjaim és a jutalékok, ezért tetszett meg a Freedom, mert itt csapat nélkül is jövedelmező lesz a vállalkozás, de csapattal még inkább.
Lesz egy Webshopom amibe több ezer termék lesz, nekem csak meg kell osztanom a linket és ha a látogató mégiscsak onnan vásárol én jutalékot kapok. Na de ha van alattam licenc tulajdonos és ő is elad akkor az ő eladásaiból is, hát ez nagyon megfogott. Én már csináltam hasonlót és az nagyon jövedelmező volt csak sajnos az a webshop akinek dolgoztam bezár. Ezért látok nagy lehetőséget a Freedomban. Igen sokan sokaljátok az összeget egy licencért, de ezt csak egyszer veszed meg, gondolj bele ha egy másik mlm be vagy és ha havonta nem vásárolsz 20-30 ezerért jutalékod sincs. Itt ilyen nincs. Így nekem bőven megérte és ajánlom mindenkinek.

Ez a blog a Freedom lehetőségeiről szól és próbálok segíteni + dolgokkal ami nekem bevált mlm - ben. Mint pl. Ez a tárhely, ha ügyes vagy még ennek is meg keresheted az árát, vagy pár tanács mire érdemes odafigyelni,mivel érdemes dolgozni. Ma már keresni kell a megoldásokat aki online szeretne megélni, Én pedig így szeretnék itthonról nyugodtan, mert a mókuskerékbe csak dolgozol-dolgozol, családoddal nem vagy és még rendes pénzt se keresel.

Ha felkeltettem érdeklődésedet várlak a csoportomba is és várom kérdéseidet. :)

Csatlakozz a csoporthoz!F

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadeletmysticlife.blog.hu/api/trackback/id/tr1215486782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása